søndag, 27 desember 2020 22:20

Mann i 70-årene døde av korona på Hov

Skrevet av
Ranger denne artikkelen
(0 Stemmer)

Vi må dessverre melde at en innbygger døde av korona i ettermiddag, etter et sykdomsforløp med covid-19.

Den døde er en mannlig beboer i 70-årene på Hov Gård, heter det i en melding på hjemmesidene til Ringerike kommune.

- Dette er svært trist, og det gjør også et sterkt inntrykk å måtte informere om dette midt i julehøytiden. Mine tanker og kondolanser går til de pårørende, sier ordfører Kirsten Orebråten.

Frank Tverran

Ansvarlig redaktør og skribent

Andre saker å lese

Nordmenn blir bedre mennesker på ferie

22-06-2026 Reiseliv Pressemelding - avatar Pressemelding

Nordmenn blir bedre mennesker på ferie

Vi spiser mer, sover lenger og blir mer spontane. Men to ting tviholder vi på: knekkebrød og klaging. Det viser en ny landsdekkende undersøkelse gjennomført av Apollo.

Les mer i RingeriksAvisa

Sjekk toppfarten til Haaland – bare én VM-spiller spurtet raskere

20-06-2026 Sport NTB - avatar NTB

Sjekk toppfarten til Haaland – bare én VM-spiller spurtet raskere

Erling Braut Haaland fikk sin toppfart målt til 36,4 kilometer i timen i VM-kampen mot Irak. Det ga delt 2.-plass på lista over sluttspillets hurtigtog.

Les mer i RingeriksAvisa

Den siste ukens eiendomsoverdragelser i Ringerike

20-06-2026 Eiendomsoverdragelser Frank Tverran - avatar Frank Tverran

Den siste ukens eiendomsoverdragelser i Ringerike

Her er de siste eiendomsoverdragelsene i Ringerike kommune. Oversikten viser både ordinære salg og andre registrerte overdragelser.

Les mer i RingeriksAvisa

Her er navnet på den nye biskopen i Tunsberg

20-06-2026 Blålys brann politi ulykker Frank Tverran - avatar Frank Tverran

I den alfabetisk ordnede listen nedenfor finner du navnet på den nye biskopen i Tunsberg. Listen inneholder samtlige forslag som har kommet inn. Jan Otto Myrseth skal som kjent bli...

Les mer i RingeriksAvisa