fredag, 01 april 2022 08:08

Kong Harald er friskmeldt

Ranger denne artikkelen
(0 Stemmer)

Kong Harald skal lede statsråd fredag og er dermed tilbake i jobb etter sykemeldingen.

Det opplyser Slottet til NRK.

Kong Harald har vært sykmeldt siden han fikk påvist korona 22. mars. Kongehuset opplyste da at han hadde lettere symptomer. Kongeparet er trippelvaksinert mot covid-19, og den siste dosen ble satt den 1. november i fjor.

NTB

Andre saker å lese

Nordmenn blir bedre mennesker på ferie

22-06-2026 Reiseliv Pressemelding - avatar Pressemelding

Nordmenn blir bedre mennesker på ferie

Vi spiser mer, sover lenger og blir mer spontane. Men to ting tviholder vi på: knekkebrød og klaging. Det viser en ny landsdekkende undersøkelse gjennomført av Apollo.

Les mer i RingeriksAvisa

Sjekk toppfarten til Haaland – bare én VM-spiller spurtet raskere

20-06-2026 Sport NTB - avatar NTB

Sjekk toppfarten til Haaland – bare én VM-spiller spurtet raskere

Erling Braut Haaland fikk sin toppfart målt til 36,4 kilometer i timen i VM-kampen mot Irak. Det ga delt 2.-plass på lista over sluttspillets hurtigtog.

Les mer i RingeriksAvisa

Den siste ukens eiendomsoverdragelser i Ringerike

20-06-2026 Eiendomsoverdragelser Frank Tverran - avatar Frank Tverran

Den siste ukens eiendomsoverdragelser i Ringerike

Her er de siste eiendomsoverdragelsene i Ringerike kommune. Oversikten viser både ordinære salg og andre registrerte overdragelser.

Les mer i RingeriksAvisa

Her er navnet på den nye biskopen i Tunsberg

20-06-2026 Blålys brann politi ulykker Frank Tverran - avatar Frank Tverran

I den alfabetisk ordnede listen nedenfor finner du navnet på den nye biskopen i Tunsberg. Listen inneholder samtlige forslag som har kommet inn. Jan Otto Myrseth skal som kjent bli...

Les mer i RingeriksAvisa