søndag, 07 mars 2021 08:35

Mann mistet lappen: Hadde 155 i 70-sonen

Skrevet av
Ranger denne artikkelen
(0 Stemmer)

En mann i 20-årene mistet førerkortet på stedet og ble anmeldt etter å ha blitt målt til 155 kilometer i timen i 70-sonen i Tønsberg natt til søndag.

Samtidig ble en annen mann i 20-årene målt til 122 kilometer i timen i 70-sonen, opplyser Sørøst politidistrikt. Også han ble fratatt førerkortet og ble anmeldt.

Begge tilfellene skjedde på Andebuveien i Tønsberg kommune natt til søndag.

Sørøst politidistrikt opplyser til NTB at det ikke er noe som tyder på at de to tilfellene har noen sammenheng med hverandre.

NTB

Andre saker å lese

Norges VM-kamp mot Senegal blir historisk – best besøkte på 69 år

22-06-2026 Sport NTB - avatar NTB

Norges VM-kamp mot Senegal blir historisk – best besøkte på 69 år

Ståle Solbakken og Norge møter Senegal i VM på et tilnærmet fullsatt stadion i New Jersey natt til tirsdag, foran landslagets største publikum siden 1957.

Les mer i RingeriksAvisa

Nordmenn blir bedre mennesker på ferie

22-06-2026 Reiseliv Pressemelding - avatar Pressemelding

Nordmenn blir bedre mennesker på ferie

Vi spiser mer, sover lenger og blir mer spontane. Men to ting tviholder vi på: knekkebrød og klaging. Det viser en ny landsdekkende undersøkelse gjennomført av Apollo.

Les mer i RingeriksAvisa

Sjekk toppfarten til Haaland – bare én VM-spiller spurtet raskere

20-06-2026 Sport NTB - avatar NTB

Sjekk toppfarten til Haaland – bare én VM-spiller spurtet raskere

Erling Braut Haaland fikk sin toppfart målt til 36,4 kilometer i timen i VM-kampen mot Irak. Det ga delt 2.-plass på lista over sluttspillets hurtigtog.

Les mer i RingeriksAvisa

Den siste ukens eiendomsoverdragelser i Ringerike

20-06-2026 Eiendomsoverdragelser Frank Tverran - avatar Frank Tverran

Den siste ukens eiendomsoverdragelser i Ringerike

Her er de siste eiendomsoverdragelsene i Ringerike kommune. Oversikten viser både ordinære salg og andre registrerte overdragelser.

Les mer i RingeriksAvisa