søndag, 21 juni 2020 11:47

Fikk 15.000 i bot etter harryhandel

Skrevet av
Ranger denne artikkelen
(1 Stemme)
Fikk 15.000 i bot etter harryhandel Foto: Frank Tverran

En mann i 30-årene er ilagt en bot på 15.000 kroner. Han sa til politiet at han måtte på harryhandel av personlige årsaker, men brøt karantenereglene etterpå.

Mannen er bosatt i Sandefjord, men ble lørdag oppsøkt av politiet i nabobyen Tønsberg etter et tips om at han hadde vært på handletur i Sverige to dager tidligere, skriver Tønsbergs Blad.

Mannen innrømmet harryhandelen og forklarte politiet at han av personlige årsaker måtte handle i Sverige. Han anmeldes nå for brudd på karantenereglene og er ilagt en bot på 15.000 kroner.

Han har ikke vedtatt boten.

NTB

Andre saker å lese

Her er navnet på den nye biskopen i Tunsberg

20-06-2026 Blålys brann politi ulykker Frank Tverran - avatar Frank Tverran

I den alfabetisk ordnede listen nedenfor finner du navnet på den nye biskopen i Tunsberg. Listen inneholder samtlige forslag som har kommet inn. Jan Otto Myrseth skal som kjent bli...

Les mer i RingeriksAvisa

Kan du "forvente" besøk av LOs Sommerpatrulje?

19-06-2026 Nyheter Frank Tverran - avatar Frank Tverran

Kan du "forvente" besøk av LOs Sommerpatrulje?

I en pressemelding fra LO heter det bl.a.: Nå kan bedrifter forvente besøk. Patruljen ber om tips. Men behøver du som arbeidsgiver å slippe dem inn?

Les mer i RingeriksAvisa

Kirsti Sparboe er død

19-06-2026 Blålys brann politi ulykker NTB - avatar NTB

Skuespiller og artist Kirsti Sparboe er død. Hun ble 79 år gammel.

Les mer i RingeriksAvisa

Her er det billigst i Europa

19-06-2026 Nyheter NTB - avatar NTB

Her er det billigst i Europa

Prisnivået i Norge økte sammenlignet med andre europeiske land i fjor. Norge er nå det sjette dyreste landet i Europa. Det er derimot noen europeiske land som har betydelig lavere...

Les mer i RingeriksAvisa